Saturday, July 2, 2022

شبکه مدافعین حقوق بشر در ایران

 ما فعالان حقوق بشر عضو شبکه مدافعین حقوق بشر در ایران متشکل از افراد و سازمان های کاملا آزاد و مستقل می باشیم که از سال 2001 آغاز به کار با اهداف: 1 .  آگاهی رسانی در خصوص حق ذاتی و حق شهروندی (معرفی اعلامیه جهانی حقوق بشر و کنوانسیون های مربوطه و اهداف 17 گانه سند 2030 یونسکو)  2 . افشاگری موارد نقض حقوق بشر در ایران  3 . تمرین همکاری شبکه ای و ایجاد ارتباط بیش و آشنا شدن با اندیشه های هم و آموزش تحمل باورها و عملا علاوه بر تمرین همکاری، گزارشی از وضعیت جامعه ایران را عیان نمائیم. 

بدینوسیله از شما انسان های آزاده، مستقل و علاقمند به حقوق بشر دعوت به هنمکاری میشود .

شرایط عضویت: در صورت تمایل به همکاری با این شبکه،

1 . اعلام و معرفی عضویت در شبکه مدافعین حقوق بشر در ایران در وبلاگ مورد درخواست

2 . معرفی و انتشار اعلامیه جهانی حقوق بشر و کنوانسیون های آن و اهداف 17 گانه سند 2030 یونسکودر وبلاگ مورد درخواست

3 . ارسال حداقل ده (10) مقاله، پیام، دلنوشته، عکس، نقاشی، اخبار نقض حقوق بشر و …  در طول ماه به هماهنگ کننده شبکه (این مطالب می بایست قبل از ارسال، در وبلاگ خودتان منتشر شده باشد)

پرداخت حق عضویت سالیانه  حق عضویت:. 10 یورو برای ثبت نام اولیه و  20 یورو سالیانه که در ابتدای سال پرداخت شود.

(یادآوری ها: همکاران بدون محدودیت می توانند نسبت به ارسال مقاله، پیام، دلنوشته، عکس، نقاشی، اخبار نقض حقوق بشر و … (با هر اندیشه و بینشی) مورد نظر خودشان برای هماهنگ کننده شبکه اقدام نمایند.

همکاران در استفاده از مطالب رسیده از سایر همکاران، کاملا مختار و آزاد هستند و الزامی در استفاده از آن ها ندارند. و برای راهنمائی در صورت استفاده در وبلاکها عملا گردش مطالب شما (مقاله، پیام، دلنوشته، عکس، نقاشی، اخبار نقض حقوق بشر و … ) و همکاران بازدیدها بالا خواهد رفت 

No comments:

Post a Comment